תביעות ביטוח חיים

כסוכנות ביטוח שחרטה על דגלה ערכים כגון יושרה מקצועית, יחס אישי, שקיפות ואמינות, אנחנו רואים באופן הטיפול בתביעות אל מול חברות הביטוח חלק מהות ומרכזי בכל הנוגע לחוויית השירות אותה אנו מציעים לקהל לקוחותינו.

הליך ניהול התביעות באמצעותנו נעשה ע”י נציגי מחלקת תביעות ביטוח חיים ובריאות בסוכנות על מנת לזרז הליך טיפול התביעה בחברות הביטוח לשביעות רצון המבוטחים.

הטיפול בתביעה מתחיל ראשית בהכוונת המבוטח בהתאם לכיסוי שרכש, במתן מענה על שאלות שמתעוררות אצלו, הנחיות להמשך טיפול ולבסוף טיפול מול חברות הביטוח .

לסוכנות מגוון של יועצים מקצועיים חיצוניים בלתי תלויים למתן חוו”ד מקצועית למבוטח בעת הצורך :

עורכי דין, רופאים מומחים, שמאי רכוש, בוחני תנועה

 

left image
right image

תביעות ביטוח בריאות

מבוטח שרכש פוליסת ביטוח בריאות פרטי , אשר ארע לו מקרה ביטוח, ומבקש לממש את זכויותיו ע”פ תנאי הפוליסה, צריך להגיש את תביעתו בהקדם האפשרי לאחר שארע מקרה הביטוח.

תביעה להחזר הוצאות רפואיות ניתן להגיש עד 3 שנים מקרות מקרה הביטוח.

רפרנט התביעות במשרדנו יברר מול הלקוח את מקרה הביטוח וייתן ייעוץ והסבר למבוטח בנוגע לזכאותו בהתאם לכיסויים הקיימים בפוליסה ולאופן הגשת התביעה :

1. יברר את תנאי הכיסוי וייתן הדרכה למבוטח כיצד לפעול בהתאם לכיסוי הקיים.

2. מתן הדרכה והסבר איזה מסמכים יש לצרף לחומר התביעה.

3. יעביר ויגיש התביעה בכתב לחברת הביטוח.

4. רפרנט התביעות יתנהל מקצועית מול הגורמים המטפלים בתביעה בחברות הביטוח.

5. קיום מעקב לסיום טיפול מהיר ויעיל מול הגורמים המטפלים בחברות ה

תביעות אובדן כושר עבודה 

מבוטח שעקב מחלה או תאונה נפגע כושר עבודתו בין אם באופן חלקי או מלא ויש ברשותו כיסוי

ביטוחי לאובדן כושר עבודה או פנסיה נכות (בקרן הפנסיה) זכאי להגיש תביעה לקבלת פיצוי חודשי לחברת הביטוח . כאן יש חשיבות מרובה להכרת תנאי הפוליסה והכיסוי הקיים לצורך הגשה נכונה של התביעה לחברת הביטוח וקבלת פיצוי בהתאם . רפרנט התביעות במשרדנו ידע להדריך באופן מיטבי ומקצועי את הלקוח בתביעות מסוג זה :

1. יברר את תנאי הכיסוי וסוג הכיסוי.

2. ייתן הדרכה מסודרת ומדויקת אילו מסמכים יש לצרף לתביעה.

3. אם יש צורך נציג משרדנו יתייעץ עם גורם חיצוני מקצועי – עו”ד לבדיקת זכאות וזכויות המבוטח.

4. רפרנט התביעות יתנהל מקצועית ויבצע מעקב מול חברת הביטוח כל עוד התביעה מתנהלת.

5. ליווי המבוטח לאורך כל תקופת התביעה (יש תביעות שאורכות שנים)  ומתן שירות בהתאם.

 

צוות משרדנו עומד לרשות לקוחותינו גם לצערנו בעת מקרה של תביעת ביטוח חיים, במקרה

מוות , ומציע מתן ייעוץ מקצועי, תמיכה וטיפול מול חברות הביטוח . היעוץ מתחיל בעת בירור קיום

כיסוי ביטוחי, מתן הדרכה למבוטח אילו מסמכים רפואיים ומשפטיים עליו להמציא וטיפול בתביעה מול חברות הביטוח עד לסיומה לרצון שביעות הלקוח .

left image

בעלי החברה

אשר סייפר

מנכ”ל

סוכן ביטוח פנסיוני וכללי מורשה

יובל סייפר

סמנכ”ל

סוכן ביטוח פנסיוני וכללי מורשה

אשר סייפר

מנכ”ל

סוכן ביטוח פנסיוני וכללי מורשה

יובל סייפר

סמנכ”ל

סוכן ביטוח פנסיוני וכללי מורשה

צוות ניהול

מיטל חפץ

מנהלת מחלקת ביטוח חיים, סוכנת ביטוח פנסיוני וכללי מורשה

ענת אליעזר

מנהלת מחלקת אלמנטרי, עסקים רכב ודירות

מיטל סייפר

אחראית מנהלה ורווחה

חיים אבניר

סוכן ביטוח פנסיוני וכללי מורשה

יוסי דיטשי

סוכן ביטוח פנסיוני וכללי מורשה

מיטל חפץ

מנהלת מחלקת ביטוח חיים, סוכנת ביטוח פנסיוני וכללי מורשה

ענת אליעזר

מנהלת מחלקת אלמנטרי, עסקים רכב ודירות

מיטל סייפר

אחראית מנהלה ורווחה

חיים אבניר

סוכן ביטוח פנסיוני וכללי מורשה

יוסי דיטשי

סוכן ביטוח פנסיוני וכללי מורשה

שירות לקוחות

ענת קלפטש

רפרנטית

ביטוחי רכב ודירה

ויקי לדרמן

רפרנטית

תביעות ביטוח אלמנטרי

אדית אורן אמסטר

רפרנטית

חיים ואלמנטרי

אורן בינו

רפרנט

ביטוחי רכב ודירות

שירן שנגאוקר

רפרנטית

ביטוחי חיים, בריאות ותביעות

אתי דזנשווילי

רפרנטית

ביטוחי רכב ודירות

ליאת ענתבי

רפרנטית

ביטוחי רכבים, דירות ועסקים

לאה שמיר

רפרנטית

מנהלת תיקי לקוחות

קארין יצחקוב

רפרנטית

ביטוח נסיעות לחו״ל

ענת קלפטש

רפרנטית

ביטוחי רכב ודירה

ויקי לדרמן

רפרנטית

תביעות ביטוח אלמנטרי

אדית אורן אמסטר

רפרנטית

חיים ואלמנטרי

אורן בינו

רפרנט

ביטוחי רכב ודירות

שירן שנגאוקר

רפרנטית

ביטוחי חיים, בריאות ותביעות

אתי דזנשווילי

רפרנטית

ביטוחי רכב ודירות

ליאת ענתבי

רפרנטית

ביטוחי רכבים, דירות ועסקים

לאה שמיר

רפרנטית

מנהלת תיקי לקוחות

קארין יצחקוב

רפרנטית

ביטוח נסיעות לחו״ל